post

מתכננים אירוע ומנסים לחשוב איזה ציוד תצטרכו לשכור? בדיוק בשבילכם הכנו את המדריך הבא.

בזכות השירות של חברת הרמוניה, השכרת ציוד לאירועים זו פעולה פשוטה ונוחה. אנחנו מציעים לכם מגוון רחב של השכרת ציוד לאירועים ברמה גבוהה, כך שאין צורך לכתת רגליים ולעבור מספק לספק, אלא ניתן למצוא את הכל אצלנו, תחת קורת גג אחת. כל המוצרים מחולקים לקטגוריות כדי להקל עליכם את הבחירה, אך עדיין יכול להיות בלבול בגלל השפע והמלאי הגדול. אז מהיכן מתחילים לבחור ציוד לאירועים? עוקבים אחרי השלבים הבאים.

שלבים בהשכרת ציוד לאירועים

השלב הראשון הוא להגדיר את אופי האירוע ומי הם המוזמנים. אם מדובר באירוע משפחתי חגיגי, כמו בר מצווה או חתונה, הדגש יהיה בעיקר על כלי מטבח, הגשה, עריכה, סידורי ישיבה ועיצוב. לעומת זאת, באירוע עסקי כמו השקה, יריד או הופעה, מומלץ להתמקד בפינות ישיבה ופתרונות קירוי והצללה.

השלב השני הוא לערוך רשימה של כל הציוד שאתם צריכים: שולחנות, כסאות, עמדות מזון או דוכנים, אמצעי קירור וחימום וכן הלאה, בהתאם לאופי האירוע שהוגדר בשלב הקודם. עכשיו כשיש לכם רשימה מסודרת, תוכלו להתקדם לחישוב כמויות מכל פריט ופריט.

השכרת ציוד לאירועים ברמה גבוהה

חישוב הכמות של כל אחד מן הפריטים ברשימה שהכנתם, יכול להיות שונה בהתאם לאופי האירוע. באירוע שעיקרו ישיבה סביב שולחנות והגשת מנות על ידי מלצרים, צריך לחשב שולחן + כיסא + כלי אוכל ושתייה עבור כל אחד מן המוזמנים. באירועים המתנהלים בסגנון חופשי, הכמות אינה יכולה להיות מדויקת וצריך לקחת בחשבון שאנשים עוברים ממקום למקום, לוקחים צלחת או כוס נוספת וכן הלאה. הצוות שלנו בהרמוניה, ישמח לעזור לכם בשלב זה של חישוב הכמויות, מתוך ניסיונו הרב בהשכרת ציוד לכלל סוגי האירועים.

כעת, כשיש לכם רשימה מסודרת שכוללת כמויות, נותר רק לוודא שכל הציוד אכן קיים במלאי ולתאם את נושא המשלוח, פריקת הציוד ואיסופו בתום האירוע.

השכרת ציוד לאירועים ברמה גבוהה זו המומחיות שלנו !רוצים להתייעץ אתנו לגבי השכרת ציוד לאירועים? אנחנו כאן לרשותכם ונשמח לעזור, להמליץ ולהתאים לכם רשימה מסודרת של ציוד, על פי אופי האירוע שאתם מתכננים והתקציב העומד לרשותכם.