post

מתחילים את העיצוב עם השכרת שולחנות

זה נכון שהפריטים הקטנים הופכים את האירוע למושלם אך, ללא ספק, לפריטים הגדולים יש חשיבות לא מועטה. דמיינו לכם אירוע בלי ריהוט בסיסי או אירוע בו לא הושקעה מחשבה בפריטי הריהוט ואלו שהוצבו במתחם השמחות נראים בלויים ומיושנים…

כאשר אתם פונים אלינו להרמוניה כדאי שתתחילו עם השכרת שולחנות וישיבה אלטרנטיבית. רק לאחר שהזמנתם אותם התקדמו להזמנת שאר פרטי הריהוט ורק אז גשו להשכרת כלי הגשה וכלי שולחן. הרעיון שעומד מאחורי סדר פעולות זה טמון בכך שהשולחנות ופינות הישיבה האלטרנטיבית הם פירטי הריהוט הגדולים ביותר ולפיכך הם אלו שמתווים את אופיו העיצובי של כל מתחם האירועים.

מבחר שולחנות להשכרה

להרמוניה יש מלאי אדיר של שולחנות וישיבה אלטרנטיבית לבחירתכם. שולחנות בכל המידות והגדלים, בכל הצבעים וממגוון חומרים: עץ מלא, פלסטיק, מתכת או שילוב ביניהם. כמו כן, ניתן להזמין שולחנות בכול הצורות והסגנונות העיצוביים. שולחנות עגולים ושלחנות בר לקבלת פנים, שולחנות גדולים מלבניים ומרובעים לאולמות אירועים…

כנ"ל גם לגבי פינות ישיבה אלטרנטיביות – קיימים סוגים רבים: פינות ישיבה קלועות, פינות ישיבה ראטן, פינות ישיבה מרופדות, משולבות עץ וכו'. השכרת ישיבה אלטרנטיבית תוסיף חן למתחם ותאפשר לאורחים לנוח במהלך קבלת הפנים.

חשוב שתקפידו לשמור על סגנון עיצובי אחיד על מנת לשמור על השלמות של מתחם האירועים ולהקנות לו מראה הרמוני שמשדר טעם טוב.

לאחר שתבצעו השכרת שולחנות וישיבה אלטרנטיבית גשו למלאכת הבחירה של כלי ההגשה וכלי השולחן, בחרו את פרטי הנוי: מפות שולחן, נרות ואביזרים נוספים.

כל מה שאתם צריכים לאירוע שלכם נמצא בחברת הרמוניה – התקשרו: 08-8696888