השכרות ציוד לאירועים

השכרות ציוד לאירועים

השכרות ציוד לאירועים
אם אתם מתכננים אירוע מכל סוג ומעוניינים לערוך את האירוע בטבע, בבית או בגינה של אחד מבני המשפחה, קרוב לוודאי שתזדקקו לשירות של השכרות ציוד לאירועים.

יש לא מעט סוגים של ציוד אשר מוצע להשכרה ובין היתר: כיסאות ושולחנות, כלים, ציוד לקירור או לחימום, דוכנים וכמובן, גם מפות וכריות, אשר בכוחם לשדרג את העיצוב, האווירה והתחושה באירוע.

הדרך הטובה ביותר להשכיר ציוד לאירועים, היא להבין בשלבים הראשונים מהם הדרישות והצרכים שלכם סביב נושא זה, תוך דגש על פרמטרים כמו: כמות המוזמנים לאירוע, האם יש ברשותכם חלק מהציוד לו אתם זקוקים עבור האירוע או שחסר לכם חלק מהציוד.

תכנון מקיף של האירוע על כל פרטיו ובין היתר: המנות אותן אתם מעוניינים להגיש, צורת ההגשה, האם יש קונספט עיצובי מסוים שאתם מעוניינים להוציא אל הפועל וכל שאר האלמנטים אשר אמורים להוות חלק מהאירוע ולאיזה סוג של ציוד אתם זקוקים בכדי להוציא את אותן התוכניות אל הפועל.

סוגים שונים של ציוד לאירועים

יש לא מעט סוגים של  השכרות ציוד לאירועים ובין היתר: ציוד פונקציונאלי שלא ניתן להוציא אל הפועל את האירוע בלעדיו ובין היתר:
רהיטים כמו כיסאות ושולחנות, שולחנות וכוסות, כלי הגשה, ציוד לחימום או לקירור מזון וכדומה.

לצד הסוג הזה, יש גם ציוד לאירועים שייעודו לתרום לעיצוב או לאווירה באירוע כמו: נרות, כריות נוי, אגרטלים ועוד..

בכדי ליהנות בסופו של דבר מכל הציוד אשר יאפשר הוצאה לפועל את האירוע המושלם, ההמלצה תהיה לבחור בחברה
אשר מציעה שירות של השכרות ציוד לאירועים מכל הסוגים.

חברה שכזאת, ברוב המקרים גם תאפשר ללקוחותיה ליהנות משירותי ייעוץ ראשוניים אשר מטרתם לסייע בבחירת הציוד הנדרש –
יש הרבה אנשים אשר מתקשים לקבל החלטות עצמאיות לגבי הכמויות ולגבי סוגי הציוד.

קביעת התקציב לאירוע

הליך תכנון האירוע, אמור לכלול שלב של קביעת תקציב אשר ייעוד עבור הפקת האירוע.

גובה התקציב אשר יוקצה למטרה, ישפיע במידה רבה גם על ההחלטות השונות הנוגעות לנושא של השכרת ציוד לאירועים.

ההמלצה היא לקבוע את התקציב רק אחרי הבנת פרטים שונים לגבי האירוע כמו: כמות המוזמנים, הציפיות מהאירוע,
המקום בו יתקיים האירוע וכאמור, בירור ראשוני של טווחי המחירים של כל אותם השירותים – לדוגמא, טווחי המחירים
של השכרת ציוד לאירועים הינם גבוהים ותלויים במידה רבה בסוג הציוד ואיכותו.

בדיקה מקיפה של כל אותם הפרטים, תאפשר תכנון של התקציב עבור האירוע והקפדה על כך שתכנון האירוע
יישאר בתוך גבולות התקציב – תכנון נכון, יוביל לתכנון אירוע חווייתי ומהנה, מבלי לצאת עם חורים בכיסים.

הכתובת הנכונה עבור השכרת ציוד לאירועים

אם גם אתם מעוניינים בשירותי השכרת ציוד לאירועים וכחלק מכך, מבקשים ליהנות מחד, מציוד אשר יענה על
מלוא הדרישות והציפיות שלכם מהאירוע (וכחלק מכך, ימנע מצבים בהם תגלו על חוסר בציוד בזמן אמת) ומאידך,
גם לא יאלץ אתכם לעבור את התקציב אותו הצבתם למטרה, תשמחו לגלות שאתם נמצאים בכתובת הנכונה למטרה.

"הרמוניה" היא חברה אשר מציעה שירות של השכרת ציוד מסוגים שונים עבור כל האירועים:

אירועים משפחתיים, אירועים עסקיים, תערוכות ועוד..

הצוות המקצועי של החברה, ישמח לעמוד לשירותכם, להקשיב

למלוא הציפיות והדרישות שלכם מהאירוע אותו אתם מתכננים.

לקבל את כל הפרטים לגבי הלוקיישן בו בחרתם לקיים את האירוע ובהתאם, לסייע לכם בבחירת סוגי הציוד והכמויות של הציוד, אשר יאפשרו לכם להוציא

אל הפועל את האירוע המושלם – כי כידוע, אין שום סיבה שתתפשרו על פחות מכך.

השכרת ציוד לחתונה

השכרת ציוד לחתונה

השכרת ציוד לחתונה

יש לא מעט סיבות בגינן יעלה הצורך בשירות של השכרת ציוד לאירועים ובין היתר: קיום אירוע בטבע או במקום אשר לא כולל את הציוד הנדרש. הצורך ב השכרת ציוד לאירועים ציוד משלים לאירוע וסיבות רבות נוספות. בשורה התחתונה, כל מי שמתכנן חתונה, מבקש להוציא אל הפועל את חתונת החלומות שלו, חתונה רומנטית וקסומה, הטומנת בחובה חוויה מרגשת ומהנה עבור כל המוזמנים. כמובן, שלבחירת הציוד לחתונה, יש משקל לא קטן בדרך להשגת המטרה. כאשר מדברים על השכרת ציוד לחתונה, מתכוונים לסוגים רבים של ציוד כמו: השכרת כיסאות לאירועים ,השכרת שולחנות לאירועים , השכרת כלי הגשה , השכרת צלחות ,סכו"ם, אביזרים דקורטיביים, אמצעים לחימום וקירור האוכל ועוד.. הבנת האפשרויות המוצעות ובחירה מושכלת ונבונה, המותאמת לדרישות המזמינים ולכמות המוזמנים, תאפשר לוודא שלפחות בכל מה שנוגע לנושא של ציוד לחתונה, הדברים עתידים להתנהל בצורה המושלמת.

על כמות נראות ואיכות , השכרת ציוד לחתונה

בעת השכרת ציוד לחתונה, 2 הפרמטרים אשר יקבלו את מרבית תשומת הלב יהיו סוגי הציוד והכמויות הנדרשות מכל סוג

יחד עם זאת, לצד נושאים פונקציונאליים, חשוב לא לקפח גם את כל מה שקשור לאיכות ולנראות של הציוד.

חברות אשר מציעות השכרת ציוד לאירועים תצענה בדרך כלל ציוד בעיצובים שונים ובדרגות איכות שונות, כך שכל אחד יוכל לבחור ציוד אשר גם יענה על

התקציב אותו הוא מייעד למטרה וגם ישתלב בהרמוניה בקונספט או הסגנון העיצובי המבוקש עבור אותה החתונה.

כאמור, ההיצע הרחב של הציוד, מאפשר לכל זוג לא להתפשר על פחות ממענה על כל הדרישות שלו מאותה החתונה.

כמובן שחיפוש מקיף ועיון בכל סוגי הציוד אשר מוצעים על ידי חברות המתמחות בנושא , יאפשר בסופו של דבר את השכרת הציוד המושלם.

רגע ההזמנה של השכרת ציוד לחתונה

אז אחרי שקידה על צ'ק ליסטים מפורטים, אחרי היכרות עם כל האפשרויות שעולם השכרת ציוד לאירועים ובפרט לחתונה טומן בחובו, מגיע הרגע לבחור את הציוד בו ייעשה שימוש בחתונה הפרטית שלכם. תשמחו לגלות שאם גם אתם מעוניינים בשירות של השכרת ציוד לאירועים, קרוב לוודאי שאתם נמצאים בכתובת הנכונה למטרה. חברת "הרמוניה" מתמחה בהשכרת ציוד לאירועים, כאשר בתוך ההיצע הרחב של סוגי הציוד השונים, תוכלו למצוא את הציוד המושלם בעבורכם ולחתונה שלכם . צוות החברה ישמח כמובן לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בבחירת הציוד המבוקש עבור המטרה ולמעשה, בהפקת כל החתונה – אשר בכוחה כאמור, להגשים לכם חלומות של שנים.

ציוד למסיבות

מארגנים את מסיבת השנה? לא יודעים מאיפה להשיג ציוד? ובכלל איזה ציוד? לא צריך להמשיך לחפש ולהתלבט! בהרמוניה השכרת ציוד לאירועים תוכלו למצוא את כל הציוד הנדרש כדי לקיים את המסיבה הכי מושלמת, שכולם ידברו עליה! וכל זאת בלי כאב ראש, דאגות ובעיות. ברשתותינו מגוון גדול במיוחד של ציוד למסיבות מכל הסוגים, הצבעים והמינים, וכל זאת כדי שהמסיבה שלכם תהיה הכי מושקעת ויפה שיש וכמובן כדי שלכם יהיה הרבה יותר קל.

חברה אמינה להשכרת ציוד לאירועים

בואו נודה על האמת, תחום השכרת הציוד למסיבות הוא פרוץ למדי וכל חברה יכולה להציע לכם את השירותים שלה, היזהרו! חשוב מאוד שתבחרו בספק אמין, אחראי, מקצועי, שלא יבריז לכם בדקה ה90 ויספק לכם בדיוק את כל מה שאתם צריכים. כאשר אתם מבצעים הזמנה בהרמוניה השכרת ציוד לאירועים אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שאתם לגמרי בידיים טובות. אנו עוסקים בתחום השכרת ציוד לאירועים כ"כ הרבה שנים, מכירים כל תרחיש ואתם יכולים להיות בטוחים שבעת ההזמנה תהיו לגמרי בראש שקט וללא דאגות.

השכרת ציוד מטבח עבור מסיבות

כל מי שמארגן מסיבות יודע שהשכרת ציוד מטבח היא לגמרי הכרחית! הרי ברור שברוב הסיכויים, אין לנו בהישג יד ציוד מהסוג הזה ולכן הפתרון המושלם הוא השכרה של ציוד רלוונטי. בהרמוניה השכרת ציוד לאירועים מחכה לכם מבחר עצום של כלי מטבח למסיבות, זה מתחיל מכלי אוכל ההגשה ועד לשפינג דיש תנורים ומחממים. כל הציוד שאנו מחזיקים הוא איכותי בלבד ומשמש להגשה של אוכל ברמה גבוהה. בין היתר, בנוסף לכלי אוכל והגשה, ניתן למצוא אצלנו השכרת ציוד למסיבות: מפות, מפיות, שולחנות, כסאות, ציוד חימום וקירור ועוד המון אביזרים להשכרה, שיהפכו את המסיבה שלכם למוושלמת!

השכרת פריטי הצללה למסיבות

לארגן מסיבה בחוף ים או בשטח פתוח זוהי משימה לא פשוטה בכלל, אחרי הכל זה לא אותם תנאים כמו בשטח סגור ולכן חשוב להיערך בהתאם, במידה ואתם עורכים מסיבה בקיץ, בימים לוהטים, במיוחד! ברשתינו שמשיות בגדלים שונים, גזיבו, פרגודים, רשתות ועוד מגוון אפשרויות. ציוד הצללה הוא חשוב במיוחד, כאשר עורכים אירוע תחת כיפת השמיים וזאת אסור לכם לשכוח!


חתונה ברגע האחרון

כיצד מתכננים?  

זהו, הגיע הרגע הנפלא שבו החלטתם להתחתן וכעת אתם רוצים לארגן חתונה כמה שיותר מהר ואפילו ברגע האחרון!  

חתונה אותה מתכננים במהירות יכולה להתרחש בשל מגוון סיבות כמו לידת תינוק קרבה, בשל מעבר דירה, רילוקיישן, כמו גם שישנם זוגות שרוצים לתכנן את החתונה בעונות ספציפיות המתאימות לאופי האירוע שעליו תמיד חלמו.  

תכנן חתונה באופן כללי דורש לא מעט משימות כמו: בחירת הלוקיישן המתאים, הכנת רשימת מוזמנים, השכרת ציוד לאירועים, הדפסת הזמנות, בחירת שמלת כלה וחליפה לחתן, איתור ספקים וכל מה שצריך על מנת להפוך את היום הגדול למושלם!  

אז כיצד מתכננים חתונה במספר מועט של חודשים או בכמה שבועות? הנה מה שאתם צריכים לעשות: 

בחירת לוקיישן מתאים – כדי לתכנן חתונה בצורה מהירה, חשוב לבחור לוקיישן, משמע: מיקום לאירוע שלכם, ולעשות זאת בצורה מהירה. נסו למקד את הבחירה שלכם בכמה וכמה חללים מתאימים לאירוע, כמו גם שניתן לתכנן חתונה חיצונית בחצר הבית, על החוף, ביער או בין הכרמים, כאשר תכנון זה כולל גם השכרת ציוד לאירועים מחברות שיכולות לספק עבורכם את כל מה שאתם זקוקים לו לקיום האירוע.  

השכירו ציוד לאירועים – חשוב לשכור את הציור המתאים לאירוע שלכם וזאת במידה והחלטתם לקיים את האירוע במקום שאינו אולם או גן אירועים. שכרו שולחנות, כסאות מערכות ישיבה, כלי הגשה, מפות וכל מה שצריך וזאת מחברת ציוד איכותית שתוכל לספק ולסדר עבורכם את הציוד ביום האירוע.  

היעזרו בחברות הפקה מקצועיות – על מנת לקדם תהליכים בצורה מהירה, ניתן להיעזר בחברות הפקה מקצועיות שמסייעות לזוגות לקיים אירוע בצורה מושלמת, גם אם מדובר בארגון חתונה ברגע האחרון. כדי להציל את המצב בחרו חברת הפקות המתמחה בארגון חתונה ברגע האחרון ותוכלו גם אתם ליהנות מיום גדול ומושלם!  

רכשו ביגוד ברשתות – רוב הכלות פונות למעצבת על מנת לתפור שמלת כלה: תהליך שאורך חודשים רבים. עם זאת כדי לבחור שמלה במהירות! מומלץ לבצע סיור ברשתות האופנה אשר מציעות שמלות ערב לבנות ובגווני לבן שנראות ממש כמו שמלות כלה מעוצבת, בזמן ששמלות מרשתות נראות לעיתים טוב יותר מאחרות, וזאת בשל הפשטות, הרוך והקווים הנקיים של שמלות כלה הנמכרות ברשתות. חתנים יוכלו לאתר חליפה או מכנסיים אלגנטיים וחולצה קלילה שכה רלוונטית לחתונות קלאסיות ומיוחדות.  

השכירו ציוד לאירועים – חשוב לשכור את הציור המתאים לאירוע שלכם וזאת במידה והחלטתם לקיים את האירוע במקום שאינו אולם או גן אירועים. שכרו שולחנות, כסאות מערכות ישיבה, כלי הגשה, מפות וכל מה שצריך וזאת מחברת ציוד איכותית שתוכל לספק ולסדר עבורכם את הציוד ביום האירוע.  

השכרת ציוד חימום

הניסיון שלנו מלמד אותנו כי אנשים נרתעים מלקיים אירועים בחורף. בשל הטמפרטורות הנמוכות בעונה הקרה, קיים חשש גדול כי לאנשים יהיה קר והם לא יגיעו. בדיוק בשביל זה מצאנו פתרונות חימום שיאפשרו לכם לקיים אירועים בכל מקום ובכל מזג אוויר. עם השכרת ציוד חימום, ניתן לקיים אירועים מושלמים גם בתוך מבנים סגורים וגם בחוץ באוהלים גדולים. אנו נשמח לייעץ לכם איזה מוצר יתאים לאירוע שלכם.

למה צריך לשים לב בארגון אירוע?

  תכנון אירוע היא משימה לא פשוטה. כאשר אנו מתכננים אירוע מכל סוג, הוא חייב להיות מדויק על מנת שהוא ישיג את המטרה, אך חשוב מכל יאפשר שבירת שגרה וכמה שעות כיפיות ומשמחות. בשל כל אלה חשוב לשים לב לכל הפרטים בתכנון האירוע שלכם. אז למה צריך לשים לב בארגון ובתכנון? הנה כמה דגשים חשובים:  

בחירת נושא מוביל – שימו לב כי אתם בוחרים אחר נושא שיוביל את האירוע שלכם. אירועים מכל סוג, החל מאירועים עסקיים עד חתונות ושלל אירועים פרטיים או מוסדיים: חייבים נושא או קונספט מרכזי, כמו למשל ארגון חתונת קלאסית, ארגון אירוע חברה בסימן שנות ה 60, תכנון ברית או בריתה שמלווים בגוונים ילדותיים וכדומה. 

בחירת לוקשיין מתאים – בחרו את הלוקיישן המתאים לכם מכל שיכול להציע לכם חלל אירועים מותאם אישית לצרכים שלכם. ריברסייד אולם אירועים מציע לבעלי האירוע מפלס מדהים הצופה אל נוף מושלם המתאים לאירועים פרטיים ועסקים החל מ250 איש עד 400. נסו לבחון אולמות אירועים מסוגים שונים ובכך לבצע התאמה נכונה.  

השכרת ציוד לאירועים – במידה ואתם בוחרים בחלל שאין בו את כלל הציוד הדרוש לקיום אירוע, מומלץ לחפש באינטרנט אחר חברת השכרת ציוד לאירועים שתוכל לספק לכם את כל הדרוש לקיום החגיגה, כמו שולחנות וכסאות, מוצרי טקסטיל, ציליות, אוהלים ואת כל הדרוש למען ארגון האירוע שלכם בצורה טובה. חשוב להבין כי ציוד לאירועים שיסייע לתפעל כל מה שצריך (חשמל תאורה, הגשת אוכל, תכנית אומנותית ועוד), הינו הכרחי למען קיום הערב או שעות הצהריים שלכם, בצורה טובה ומושלמת.  

הזמנת אורחים – שימו לב כי אתם מכינים רשימת מוזמנים שתאחד את כלל האנשים שאתם רוצים לצדכם בזמן האירוע. חתונות הן כאלה שנמלאות שמחה בזמן שהן מתקיימות עם האנשים היקרים לנו מכל, בעוד שאירוע עסקי מחייב הזמנת אנשי מפתח בתחום בו פועל העסק. לכן הכנת רשימת מוזמנים הינה חשובה במיוחד. 

שימו לב לפרטים הקטנים – חשוב לשים לב לפרטים קטנים כמו בחירת המוזיקה, התפאורה, המנות שיוגשו לקהל כבר בפתיחת האירוע, כמו גם הדפסת הזמנות מקוריות וחלוקת שי צנוע למשתתפים. אלוהים נמצא בפרטים הקטנים ולכן חשוב לשים עליהם את הדגש.  

 

 

איך להפיק אירוע עסקי מוצלח

מקום לאירוע 

קחו בחשבון שאם אתם מתכננים להפיק אירוע עסקי במסגרת השקת מוצר או שירות חדש שלכם או במסגרת אירוע חברה לכל העובדים, עליכם להיערך לכך כמה שיותר מוקדם. הדבר אומר לחפש ספקים, מקום לאירוע וכמו כן לבדוק לגבי אטרקציות מתאימות. ככל שתהיו יותר מאורגנים ותבדקו את הדברים לעומק, כך תוכלו להפיק אירוע מנצח בקלות וללא סיבוכים מיותרים. 

אם מדובר על אירוע של השקה ולא על אירוע של יום גיבוש, מומלץ להשכיר מקום. תוכלו להשכיר אולם או גן אירועים. מה שכן, תוודאו לפני כן את מספר המשתתפים שיש לכם באירוע. כך תוכלו לדעת איזה מקום מתאים לכם ביותר. אם מדובר על אירוע בסגנון יום גיבוש, תוכלו להגיע למסעדה. גם כאן, יש לוודא מי מגיע בוודאות ובהתאם לכך להיערך עם המסעדה. יתרה מזאת, אפשר גם להפיק אירוע בשטח. במיוחד אם מזג האוויר נעים.  

אוכל באירוע 

אם מדובר על אירוע שיתקיים באולם/גן אירועים, תוכלו לסגור עסקת חבילה עם בעלי המקום. זו תכלול את השימוש במקום פלוס האוכל. מבחינת הגשת האוכל, תוכלו לבחור שהוא יוגש במסגרת בופה וכל עובד ייקח לו את המנות שהוא רוצה או שהאוכל יוגש על ידי המלצרים וכל עובד יוכל לבחור איזו מנה הוא רוצה לאכול.  

אם מדובר על אירוע המתקיים בחוץ, תוכלו להשכיר את שירותיה של חברת וכמו כן להזמין חברה להשכרת ציוד לאירועים, שתהיה ממונה על כל מה שקשור לארגון מבחינת הציוד כמו, שולחנות, כיסאות, כלי אוכל ועוד , תוכלו לבחור בין חברת קייטרינג טבעוני, בשרי או חלבי. לפני שאתם בוחרים לקחת את שירותיה של חברת , בקשו לטעום את האוכל. נציגי החברה כבר יזמנו אתכם לערב טעימות. נסו לטעום כמה שיותר מנות ובהתאם לכך, העריכו את איכות האוכל.  

אטרקציות לאירוע 

אם מדובר על אירוע של השקת מוצר או שירות, תוכלו גם לחלק בו כל מיני מתנות לעובדים ולמשתתפים הנוספים שהזמנתם לאירוע. אלו יכולות להיות מתנות בסגנון מוצרי פרסום כמו, עטים, חולצות, כובעים וכן הלאה. מבחינת אטרקציות לאירוע זה, תוכלו להזמין צלם מגנטים לאירוע וכמו כן עצם השקת המוצר או השירות, תהיה האטרקציה המרכזית של האירוע. 

אם מדובר על אירוע גיבוש, תוכלו גם לחלק את אותן המתנות לעובדים שלכם. כמו כן, תוכלו גם לפנק אותם בכל מיני אטרקציות מתאימות שישתלבו נהדר ביום זה. תוכלו להזמין הרצאה מעניינת, לקיים סדנאות שוקולד, סדנאות צחוק ועוד.  

שורה תחתונה 

נסו להפיק את האירוע בסבלנות ועל הצד הטוב ביותר שאתם יכולים. בדקו את המחירים עם הספקים השונים שאתם מתקשרים אליהם. ערכו השוואה בין הצעות המחיר שאתם מקבלים, בדקו את הניסיון של הספקים ובדקו המלצות. כך תוכלו לדעת שאתם מפיקים אירוע עם אפס תקלות. עם הזמן וככל שתפיקו יותר אירועים כאלה, אתם תהיו הרבה יותר מיומנים ומנוסים ובכלל הפקת האירוע תהיה עבורכם הרבה יותר פשוטה וקלה. 

השכרת ציוד למסיבות

מארגנים מסיבה? מתלבטים מאיפה להשכיר ציוד למסיבה? איזה ציוד? אין מה להתלבט יותר! אצלנו בהרמוניה תמצאו את כל מה שדרוש לכם כדי לקיים מסיבה מושלמת. בלי כאבי ראש, בלי דאגות מיותרות, בלי חששות ובלי התלבטויות- השכרת ציוד למסיבות זה הרמוניה. יש לנו מגוון עצום של ציוד, מכל הסוגים והמינים, כדי שהמסיבה שלכם תהיה הכי מיוחדת שיש. ובעיקר, כדי שיהיה לכם קל ופשוט לארגן אותה…

תכנון חתונה מיוחדת

  כל ההכנות הדרושות!  

חתונות המוניות המתקיימות באולם אירועים, בשעות הערב כמו גם באמצע השבוע, הן חתונות שנחשבות מיושנות יותר, בעוד שכיום המגמה בקרב זוגות נוגעת לתכנון חתונה ייחודית כמו חתונה בטבע, בין הכרמים אל מול נוף מופלא, בחצר הבית, כמו גם חתונה מיוחדת וקלילה המתקיימת בתוך אולם אירועים לחתונה בשישי בצהריים 

חתונות מיוחדות הפכו לאישיות יותר, כאלה שיש בהם קרובים ובני משפחה שהחתן והכלה מכירים הכרות עמוקה, הן הופכות מיום ליום לאינטימיות יותר, כמו גם שקיום אירוע באור יום הפך לנוח ואטרקטיבי יותר עבור רבים.  

מהן ההכנות הדרושות לתכנון אירוע ייחודי ויוצא דופן? הנה כמה משימות שחשוב לבצע: 

תכנון מקדים – לפני שאתם רצים לבחור אולם אירועים, חשוב לבצע לפני הכל תכנון מקדים של החתונה שלכם, תוך בחירת קונספט מושלם המתאים לאופי שלכם, כמו גם תכנון מקיף של אופן האירוע, השעות שבהן תרצו לקיים את הטקס, העונה המועדפת עליכם, כמו היום המתאים לכם בשבוע. בכך תוכלו לגבש תכנית ולהתמקד בדרך בה תרצו לחגוג את היום הגדול בחייכם.  

הכנת רשימת מטלות – רכשו דפדפת איכותית שבה תוכלו לבצע את כלל התכנונים, הסידורים והמשימות שיש לבצע לשם תכנון האירוע, כמו גם שבספר זה תוכלו להכין טבלת הוצאות וצפי להכנסות מהאירוע. בכך תוכלו להיות בשליטה בכל הנוגע לתכנון החגיגה שלכם. 

השכירו את הציוד הדרוש לחתונה ייחודית – אם אתם מתכנים חתונה מיוחדת בטבע או בכל חלל אירועים ייחודי ונעים, חשוב שתבצעו השכרת ציוד לאירועים. השכרת סכו"ם השכרת ציוד מטבח, שולחנות וכסאות, הקמת דוכני אוכל, כלי שתייה והגשה, קישוטים תפאורה ועוד, כולם נדרשים להפקת חתונה יוצאת דופן.  

בחירת אנשי מקצוע – בחרו אנשי מקצוע איכותיים וכאלה שמתאימים בשירותים ובאופי השירות שלהם לקונספט שבחרתם לתכנון האירוע. לדוגמא: צילום אומנותי יתאים לחתונה אינטימית וקטנה כמו גם לחתונת צהריים, תוך שהצלם "תופס" את הרגעים היפים והספונטניים ביותר באירוע.  

בחרו DJ או להקה בהתאם לסגנון המוזיקאלי שלכם ושל האורחים שלכם, הוסיפו אוכל איכותי אותו תטעמו כמה חודשים לפני האירוע ובחרו חברות אספקת ציוד לחתונות שיוכלו לספק לכם את כל הדרוש לקיום האירוע.  

בחירת חלל מתאים לשמחה שלכם – בחרו את חלל האירועים המתאים ביותר לאירוע שלכם. 

ציוד לאירועים בים

מארגנים אירוע בים? רוצים שהאירוע שלכם יהיה מתוקתק ומושלם? חולמים על אירוע ברמה גבוהה בלי לעבוד קשה יותר מידי? מה שאתם זקוקים לו הוא ציוד לאירועים בים. ברור לנו שציוד מסוג זה בדרך כלל לא נמצא אצל כל אחד בבית ולכן אנו ממליצים על האופציה של השכרה ציוד לאירועים. אצלנו בחברת "הרמוניה" תוכלו להשכיר את כל הציוד שדרוש לכם וככה גם לעבוד פחות קשה וגם ליהנות מאירוע מושלם. אבל באמת מושלם. הנה כל מה שצריך לדעת.

אירוע מושלם עם מינימום דאגות

אין ספק שמי שממונה על ארגון אירוע הוא לא האדם הכי שליו בעולם. דאגות ומחשבות רבות מעסיקות אותו מידי יום ביומו עד לרגע סיום האירוע. איך יהיה האירוע? האם האנשים ייהנו? האם יהיה מספיק אוכל לכולם? האם יהיה נוח? ועוד אי אלו מחשבות. אנחנו בחברת "הרמוניה" מציעים לכם שירותי השכרת ציוד לאירועים, השכרת כסאות ושולחנות, השכרת כלי מטבח, השכרת כלי הגשה, פינות ישיבה ומה לא. השכרת ציוד הופכת את החיים של מארגני האירוע לקלים הרבה יותר ואת האירוע למוצלח הרבה יותר.