איך להפיק אירוע מנצח?

לא פשוט להפיק אירוע

 מה שכן, אם עושים זאת בחוכמה ונערכים לכך מבעוד מועד, אפשר להפיק אירוע מדהים. יש לקחת בחשבון להתייחס לכל החלקים, המרכיבים והפעולות שיש לעשות, שקשורות לאירוע עצמו. כך למשל, אם מדובר על הפקת אירוע לקבוצת עובדים במסגרת יום כיף או יום גיבוש, יש לשלב באירוע עצמו את האטרקציות השונות, המקומות בהם רוצים לבקר והאוכל. 

אם מדובר על אירוע משפחתי בסגנון חתונה, ברית/ה, בר//בת מצווה, אז צריך להיערך קצת אחרת. יש לבדוק כל מיני פרמטרים הקשורים למקום בו יתקיים האירוע, כמות המוזמנים, האוכל שיהיה באירוע, האטרקציות ועוד.  

מקום לאירוע – האם בשטח או במקום סגור? 

אירוע ניתן לבחור לקיים באולם, גן אירועים או אפילו בשטח. אם עושים זאת בשטח, יש לדאוג להתקשר עם חברה להשכרת ציוד לאירועים. כך תוכלו להיות רגועים שיש לכם שולחנות, כיסאות, מערכות ישיבה וכמו כן כלי אוכל. חברה מקצועית תדאג לכם לכל הציוד לקיום האירוע בשטח, מא' ועד ת'.  

אם מדובר על אירוע באולם או גן אירועים, אז כבר צוות המקום ידאג לכם לכל מה שאתם צריכים ואתם לא תצטרכו לדאוג לכלום. אתם תוכלו להגיע עם האורחים או המשתתפים באירוע ולהנות. 

האוכל באירוע 

אם האירוע מתקיים בשטח, זו יכולה להיות חברת קייטרינג בשרי או חלבי. בחרו את החברה על פי העדפת העובדים. אם העובדים מתחברים יותר לאוכל חלבי, בחרו חברה שתגיש מנות חלביות ואם מתחברים לאוכל בשרי, אז להיפך.  

אם מדובר על אירוע המתקיים באולם או בגן אירועים, אז כבר אתם תהיו מסודרים מבחינת האוכל. בדרך כלל, תוכלו לסגור חבילה משתלמת של השכרת המקום לאירוע פלוס האוכל שיוגש באירוע במחיר אטרקטיבי ומשתלם. אם נערכתם מבעוד מועד, תוכלו גם להגיע לערב טעימות באולם או בגן האירועים וכך לטעום מהאוכל ולראות שהוא אכן טעים ואיכותי ואתם מתחברים לטעמים. 

אטרקציות לאירוע 

אטרקציות משתנות מאירוע לאירוע. מה הכוונה? אם מדובר על אירוע משפחתי, האטרקציות יהיו בסגנון תא צילום, מגנטים, חלוקת זוהרים, בר משקאות ומיצים ועוד. אם מדובר על אירוע של גיבוש עובדים, תוכלו להזמין אטרקציות כמו, משחק פיינטבול, משחק לייזר תאג, ביקור ביקב, סדנאות לעובדים הכוללות התנסות בבישול ואפייה ועוד.  

כמות המוזמנים 

אם מדובר על אירוע משפחתי, יש לבדוק ולהעריך כמה מוזמנים צריכים להיות לכם באירוע. כך תדעו גם להיערך מבחינת המקום המתאים לכם לקיום האירוע. אם מדובר על אירוע של גיבוש עובדים, אז תוכלו לשלוח מייל תפוצתי לכל העובדים ולבקש אישורי הגעה ליום הגיבוש. בהתאם לכך, תוכלו גם להעריך מה יהיה ביום הגיבוש מבחינת האטרקציות, המיקום שלכם והאוכל. 

שורה תחתונה 

אם אתם מפיקים את האירוע בעצמכם, עשו זאת בסבלנות ונסו להתחיל במשימה כמה שיותר מוקדם. כך יהיו לכם הרבה פחות תקלות ותגיעו לאירוע כשאתם מאורגנים והכי חשוב רגועים, שהכל ינוהל כמו שצריך. 

השכרת שולחנות לאירועים גדולים וקטנים – רק אצלנו!

אירועים רבים נערכים לאו דווקא באולמו מסודרים שבהם כל הציוד כבר נמצא במקום, אלא במגוון רחב של מקומות אחרים – אולמות קטנים ללא ריהוט, בתים פרטיים, גינות או גני אירועים ועוד מגוון מקומות דומים. כאשר עורכים אירוע במקום מסוג זה, צריך להביא אל מקום האירוע את כל הציוד הנדרש לעריכת האירוע, החל בשולחנות ועד לכפות הגשה. חברתנו מאפשרת לכם לשכור שולחנות בכל גודל, לכל סוגי האירועים.

תכנון אירוע חיצוני

כיצד אפשר לעשות זאת נכון?  

אם יש לכם אירוע ואתם רוצים לתכנן אותו בצורה בה האורחים שלכם יישארו פעורי פה, כמו גם ייהנו מאירוע ייחודי ויוצא דופן – חשוב שתדעו כי תכנן אירוע חיצוני, על חוף הים, בקרחת היער, בין הכרמים, במרפסת אורבאנית, או בכל מקום טרנדי ויפה: מקנה דרך נפלאה לחגוג בצורה כיפית, שונה ואינטימית. 

כיום רבים האנשים שמחפשים את הדרך המתאימה לקיים את השמחה שלהם, בעוד שאירוע חיצוני הופך למיוחד, אינטימי ומרגש בזמן שרק כיפת השמיים, הכוכבים והטבע הנפלא מקשטים ומלווים את האירוע!  

בשל כך רבים מחפשים מקום לחגוג וזאת תוך בחירת מקום שווה לאירועים בתל אביב, ירושלים, בצפון או בדרום, בזמן שחשוב להבין כי תכנון אירוע בחלל חיצוני ולא באולם אירועים או בגן אירועים, מצריך תכנון מעמיק, שכן בעל השמחה חייב לדאוג לכל האלמנטים שיהפכו את החגיגה למושלמת, כמו גם נכונה ובטוחה.  

כיצד אפשר לתכנן נכון אירוע בחוץ? הנה כמה דגשים שיש לשים אליהם לב:  

השכרת ציוד לאירועים – אירוע בחוץ שאינו מתקיים באולם אירועים סטנדרטי, דורש את כל הציוד הדרוש לקיום השמחה, כמו: ציוד תאורה והגברה, שולחנות, כסאות ודוכני הגשת אוכל, סכו"ם כוסות וצלחות, מערכות ישיבה, מוצרי טקסטיל וכל מה שדרוש לקיום אירוע בצורה טובה. נסו להתייעץ עם חברות השכרת ציוד לאירועים על מנת להבין איזה ציוד מומלץ שיהיה באירוע שלכם.  

הגנה על האורחים – חשוב להגן על האורחים שלכם על ידי ביטוח וזאת במידה ואתם מקיימים את האירוע ביער או באזור חיצוני. כדי לאפשר נוחות לאורחים, מומלץ לשכור שירותים ניידים אבל כאלה שנראים מעולה ולמקם אותם בסמוך לאירוע, תוך שיש להוסיף כמה וכמה אלמנטים חשובים, כמו: אוהל לאירועים בימי הסתיו והחורף, ציוד הצללה לימי קיץ חמים ושלל אלמנטים שיהפכו את האירוע שלכם לנוח יותר.  

קבלת אישורים – הקפידו לקבל את כל האישורים הדרושים לכם כדי לקיום אירוע חיצוני. אירועים ביער, בין הכרמים, על חוף הים ושלל אירועים בשטח חיצוני, דורשים אישור של הרשויות כמו רשות הטבע והגנים, המשטרה, הרשויות המקומיות ועוד, וזאת על מנת לקיים את האירוע בבטחה. בנוסף חשוב לשכור ציוד לאירועים שיהיה בטיחותי ומותאם אישית לצרכים שלכם ושל האורחים שלכם.  

הקמת שביל, חניה ורחבת ריקודים – שימו לב כי במיקום שאתם בוחרים לקיים את האירוע יש שביל נוח להגעה, רחבת ריקודים או שטח לריקוד, כמו גם במה, עמדת DJ וכל מה שצריך לקיום אירוע ייחודי ומצלח.  

 

 

שפינג דיש – מזמינים רק בהרמוניה

בכל אירוע, ישנו לפחות חלק אחד שכולל אוכל. לעיתים מדובר רק בכיבוד קל, אך באירועים רבים מגישים ארוחה מלאה, עם מנות ראשונות, עיקריות ואחרונות, וסוגים שונים של מנות בהגשה חמה. בחברת הרמוניה אתם יכולים ליהנות ממגוון כלים להשכרה עבור האירוע שלכם, כדי להכין, לחמם ולהגיש את האוכל באירוע בצורה נוחה ויעילה. חברת הרמוניה מציעה לכם שפינג דיש באיכות גבוהה במיוחד, לחימום ולהגשה של כל סוגי המאכלים.

איך הופכים את האירוע בקלות לסיפור הצלחה

המון פעמים מעידים בעלי השמחות באירועים כי הם כמעט ולא הצליחו להנות מהאירוע. האמת היא, שאין זה מפתיע. הרצון להעניק את הטוב ביותר לאורחים, מביא המון פעמים את בעלי השמחות לתפקד כמפיקי אירוע, ולא כבעליו. תשמחו לגלות שכיום תוכלו להשכיר ציוד לאירוע שלכם, וכך לפטור את עצמכם מכל סוגיית הפתרונות הלוגיסטיים. רק אל תשכחו לתעד את האירוע עליו עמלתם רבות.

השכרת פינות ישיבה

שירותי השכרת פינות ישיבה

כחלק מהתמחותה של הרמוניה בתחום השכרת ציוד לאירועים מציעה החברה לציבור לקוחותיה מגוון פתרונות ישיבה מיוחדים לאירועים ושמחות.

בחברת הרמוניה ישנו מבחר פינות ישיבה למתחם קבלת פנים באולם האירועים – את כל פתרונות האירוח תוכלו למצוא בקטלוג ציוד לאירועים של חברת הרמוניה. כאן תוכלו למצוא ספות, כורסאות והדומי ראטן, שולחנות מענפים קלועים בסגנון כפרי, פוטון יחיד ופוטונים זוגיים, קולקציות ריהוט בסגנון שאנטי, כריות, פופים ומזרונים במגוון צבעים וגדלים, פינות ישיבה אלטרנטיביות מעץ, נדנדות עץ, פינות זולה – אלו רק דוגמאות בודדות למבחר הפריטים העצום שמחזיקה חברת הרמוניה.

השכרת דוכנים

השכרת דוכנים לטקסים, אירועים, כנסים והשקות

מתכננים אירוע השקה? מאבזרים אולמות כנסים? נערכים לקראת טקס או אירוע מיוחד? דוכנים נמנים בין הפריטים הבסיסיים אשר להם תזדקקו במסגרת האירוע שלכם. חברת הרמוניה השכרת ציוד לאירועים מציגה מבחר סוגי דוכנים. השכרת דוכנים בהרמוניה כוללת שירותי אספקה והובלה אל מקום האירוע ופינוי הציוד בסיומו.

השכרת כיסאות ושולחנות לאירועים

השכרת כיסאות ושולחנות

מתכננים אירוע בקרוב? גם אם מדובר בחתונה, בר מצווה, ברית, יום הולדת, כנס, יום עיון וכד', בוודאי יש לכם הרבה מאוד פרטים לתכנן, המון דברים לחשוב עליהם, קצוות שונים לסגור ולתאם וזה לא תמיד פשוט. אלא אם כן אתם באים מתחום של עיצוב אירועים כמקצוע, אתם בוודאי מרגישים שאתם קצת הולכים לאיבוד בכל הבלגן. חברת הרמוניה תשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בשירותי השכרה שונים לאירועים, בהם גם השכרת כיסאות ושולחנות מסוגים שונים.

השכרת פינות ישיבה לאירועים

השכרת פינות ישיבה לאירועים מיוחדים

אירוע מוצלח הוא אירוע בו חושבים גם על כל הפרטים הקטנים. אתם בוודאי מעוניינים שהאורחים שלכם ירגישו שהשקעתם קצת מעבר לפרטים הבנליים, לכן הוסיפו תוספות קטנות ומיוחדות לאירוע שלכם, שלא עולות כסף רב אך משדרגות אותו מאוד. יש דרכים רבות כאלו, להלן אחת מהן: השכרת פינות ישיבה אלטרנטיביות לאירועים. בוודאי נתקלתם בהן כבר בעבר, בפינות ישיבה נעימות ושונות באירועים בהם נכחתם, פינות אשר מפוזרות ברחבי האירוע בנוסף לשולחנות האוכל המסורתיים.

השכרת ציוד לחימום אוכל באירועים

השכרת ציוד לחימום אוכל

כל אירוע דורש תכנון מקדים רציני ומחשבה על פרטים רבים, קטנים וגדולים ופינות רבות שיש לסגור: מקום, מוסיקה, מלצרים, בידור, שתייה ואלכוהול, הזמנות ועוד מרכיבים רבים, על מנת שהאירוע יעבור בהצלחה ושהמוזמנים ישמחו וייהנו. עניין האוכל ידוע כמרכיב חשוב ביותר ואשר יכול להשפיע על כל האירוע, לטובה או לרעה. אוכל מוצלח ירומם את האירוע לעומת אוכל לא מוצלח או קר, שיכול להאפיל על מצב רוחם של המוזמנים ולהשפיע על רמת ההנאה שלהם מהערב. אם בחרתם להכין בכוחות עצמכם (או בעזרת חברים ומכרים) את האוכל לאירוע, עליכם לחשוב צעד אחד קדימה- כל אוכל נהדר ככל שיהיה, יתקרר עד הגשתו. חישבו מראש על השכרת ציוד לחימום אוכל, שמא תמצאו עצמכם ברגע האחרון מאלתרים או מגישים אוכל קר.

השכרת שולחנות לאירועים שונים

יש מאורע משמח באופק? בחרתם לתכנן אירוע שונה ומיוחד משלכם? אנשים רבים כיום בוחרים לא לקיים את האירוע באולם, אלא פונים לאופציה של בחירת מיקום אהוב משלהם, למשל בחצר הבית או בטבע, ותכנון האירוע בכוחות עצמם. אירוע מסוג זה יכול לצאת כפי שחלמתם והשפעתכם על התוצאה הסופית היא רבה.

השכרת כלי הגשה לחתונות

השכרת כלי הגשה לאירועים – הרמוניה

חברת הרמוניה השכרת מיוד לאירועים מספקת לכם מבחר גדול של כלי הגשה לאירועים. עם שירות השכרת כלי הגשה לאירועים תוכלו לבחור בקפידה את הציוד לאירוע שלכם ולעצב אותו כרצונכם באופן מושלם. השכרת צלחות, כוסות, כסאות, שולחנות, כלי הגשה ועוד מבחר ציוד לאירועים של חברת הרמוניה – הוסיפו מוצרים לסל שלכם והמשיכו לקבלת הצעת מחיר בלחיצה >>