post

השכרת ציוד לחימום וקירור בחברת הרמוניה

 

מארגנים אירוע או מסיבה ומחפשים חברה אמינה להשכרת ציוד לחימום או קירור? בחברת הרמוניה תמצאו את כל המוצרים הנדרשים לאירוע שלכם. השכרת ציוד לחימום או קירור הינו ציוד חובה לכל אירוע שנועד להפוך את ההתנהלות בו לפשוטה ואת השהייה בו לנעימה. חברת הרמוניה מעמידה לרשותכם את המוצרים המתקדמים והחדישים ביותר כך שתוכלו לבחור את הפריטים הנדרשים לכם ולקיים את האירוע בכל מקום שתרצו, גם בטבע, גם באזור מרוחק מסביבת מגורים וגם בחצר הביתית.

השכרת ציוד לחימום וקירור בחברת הרמוניה

הרמוניה משכירה מגוון מקררים לבחירתכם. כך תוכלו לשמור על טריותו של המזון לאורך זמן, לצנן משקאות, ולשמור בהקפאה ארטיקים, גלידות, ומוצרים אחרים המחייבים אחסון בטמפרטורות נמוכות. לרשותכם עומדים: מקררים עומדים, מקררים שוכבים, מקפיאים ופתרונות נוספים לאחסון מוצרים בקירור במהלך האירוע. על מנת להנעים את שהייתם של האורחים באירוע השכירו בהרמוניה מאווררים ומצננים שעושים את העבודה היטב ומאפשרים בילוי נעים ומרענן גם בימים החמים של השנה. בנוסף, הרמוניה מעמידה לרשותכם מלאי עשיר של כלי בישול ומוצרים שנועדו לבישול, חימום, טיגון והכנת מזון: מתקנים לרוסטביף, חימומיות, ווקים, סמוברים ומייחמים במגוון גדלים, פלטות שבת, שפינג דיש מנירוסטה, סירים למרקים, סיר פונדו כולל מעמד, צ'יפסרים, פוייקה, טאג'ינים שפע פתרונות נוספים להכנת מזון במהלך האירוע.

הרמוניה השכרת ציוד לאירועים

שלל הציוד להכנת מזון שברשותנו הינו ציוד מתקדם וחדיש, מעוצב במגוון סגנונות לטעמכם האישי, מגיע בשלל צבעים ונועד לספק כל צורך שלכם במשך כל האירוע. על מנת להפעיל ציוד לחימום או קירור באזורים נטולי אספקת חשמל סדירה, ניתן להשכיר בחברת הרמוניה גנרטורים איכותיים שיאפשרו לקיים את האירוע או המסיבה היכן שתרצו. חברת הרמוניה מספקת שירותי השכרת ציוד לאירועים ומרכזת מגוון עשיר של מוצרים להשכרה לכל סוגי אירועים ומסיבות. חברת הרמוניה מוכרת כחברה המספקת ללקוחותיה פתרונות מקיפים של השכרת ציוד לאירועים ומספקת את כל הציוד הנדרש בשביל האירוע החל בסכו"ם וכלי הגשה וכלה בגנרטורים לתפעול הציוד החשמלי שהיא משכירה. לחברה מגוון עשיר של ריהוט אביזרי נוי ופריטים נלווים להפקת אירוע מנצח!

להזמנת ציוד חימום וקירור צרו קשר בטלפון – 08-8696888